Продавець Констанна - Інтернет Магазин Іграшок розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1103 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 10:00 найближчого робочого дня (сьогодні).

+380 (68) 074-60-60

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Правила обміну та повернення товарів належної якості Згідно із законодавством про захист прав споживачів (Закону "Про захист прав споживачів"), ви маєте право обміняти або повернути товар належної якості за таких умов: Товар не використовувався і не має слідів використання, таких як подряпини, сколи, потертості або вм'ятини. Товар повертається в повній комплектації зі збереженням фабричної упаковки. Збережені всі ярлики та заводське маркування. Товар зберіг свій товарний вигляд та споживчі властивості. Способи повернення: Через службу доставки «Нова Пошта» згідно з їхніми тарифами. Процедура повернення: Зателефонуйте нам за номером +380(68)-074-60-60 і повідомте про намір повернути товар. Надішліть товар назад через перевізника, оплативши вартість доставки. Повідомте нам номер декларації відправленої посилки та номер банківської картки для повернення коштів. Ми перевіримо відповідність товару до умов повернення та здійснимо повернення коштів або обмін товару протягом трьох робочих днів. Повернення товару неналежної якості: Ви можете відмовитися від товару неналежної якості при його отриманні або здійснити повернення, повідомивши нас протягом перших 24 годин. Зв'яжіться з нами за тим же номером, відправте товар назад за рахунок отримувача. Надайте інформацію про номер декларації відправленої посилки та номер банківської картки для повернення коштів. Ми здійснимо повернення коштів на вашу картку протягом трьох робочих днів після отримання товару.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner